środa, 22 kwietnia 2015

38. Bo tak.

Boli mnie.
Trochę boli mnie głowa, bo przyszły bezsenne noce.
Trochę boli mnie serce, bo potłukło się znowu.
Trochę bolą mnie plecy od patrzenia to w sufit to w niebo.
Mam trochę czerwone oczy, bo mam alergie.
A to na egoizm.
A to na głupotę.
A to na ludzi.
A to na słowa, szczególnie te, które są jak gruz.
A to na czyny, te które ranią.
Jestem trochę sobą, jednak siadam obok siebie.
Jestem niby taka sama jak tydzień temu.
Jestem jednak od wczoraj sobą tylko w połowie.
Staram sobie poukładać wszystkie puzzle.
Staram się posklejać rozbite szkło.   
                              wszystko jednak potłuczone 
                              nie wszystkie kawałki do siebie pasują
                              ja nie pasuję do ciebie,
                             ty nie wpisujesz się już w mój plan dnia

   Teraz przynajmniej przeczytam parę książek.
   Może o jedną więcej.
   Plusy można mnożyć.

             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz